Zmiana zasad funkcjonowania portierni na osiedlach KTBS

image_pdfimage_print

Katowickie TBS Sp. z o.o. informuje, że od 01.03.2024 r. zmienia się system obsługi portierni znajdujących się na osiedlach.

W dni robocze w godz. od 07:00 – 15:00 awarie można zgłaszać osobiście lub telefonicznie w biurach administracji terenowych:

  • ul. Krasińskiego 12, tel. (32)253-67-13 wew. 748,716
  • ul. Bohaterów Monte Casino 2, tel. (32)253-67-13 wew. 726,743,752
  • ul. Sławka 26, tel. (32)253-67-13 wew. 731,732,751

lub poprzez e-mail: sekretariat@tbs.katowice.pl

Po godzinach pracy administracji (od 15:00 – 07:00) awarie należy zgłaszać bezpośrednio do serwisów technicznych lub na portiernie:

  • portiernia ul. Bohaterów Monte Cassino, tel. 783-003-268 (od poniedziałku do piątku)
  • portiernia ul. Sławka, tel. 783-003-269 (od poniedziałku do piątku)
  • portiernia ul. Krasińskiego 14, tel. 783-003-221 – portiernia czynna całodobowo

W weekendy i w święta awarie należy zgłaszać bezpośrednio do serwisów technicznych lub na portiernię przy ul. Krasińskiego 14 w Katowicach pod nr tel. 783-003-221 czynną całą dobę.

Kontakty do serwisów technicznych wyszczególnione są na tablicach informacyjnych w budynkach oraz dostępne w zakładce Kontakt: https://tbs.katowice.pl/kontakty/zasoby-ktbs/dzial-zarzadzania-nieruchomosciami-najemcy-ktbs/

Portiernia przy ul. Saint Etienne 1 będzie nieczynna