Zmiana zasad funkcjonowania portierni na osiedlach KTBS
Katowickie TBS Sp. z o.o. informuje, że od 01.03.2024 r. zmienia się system obsługi portierni znajdujących się na osiedlach.
W dni robocze w godz. od 07:00 – 15:00 awarie można zgłaszać osobiście lub telefonicznie w biurach administracji terenowych:
- ul. Krasińskiego 12, tel. (32)253-67-13 wew. 748,716
- ul. Bohaterów Monte Casino 2, tel. (32)253-67-13 wew. 726,743,752
- ul. Sławka 26, tel. (32)253-67-13 wew. 731,732,751
lub poprzez e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Po godzinach pracy administracji (od 15:00 – 07:00) awarie należy zgłaszać bezpośrednio do serwisów technicznych lub na portiernie:
- portiernia ul. Bohaterów Monte Cassino, tel. 783-003-268 (od poniedziałku do piątku)
- portiernia ul. Sławka, tel. 783-003-269 (od poniedziałku do piątku)
- portiernia ul. Krasińskiego 14, tel. 783-003-221 – portiernia czynna całodobowo
W weekendy i w święta awarie należy zgłaszać bezpośrednio do serwisów technicznych lub na portiernię przy ul. Krasińskiego 14 w Katowicach pod nr tel. 783-003-221 czynną całą dobę.
Kontakty do serwisów technicznych wyszczególnione są na tablicach informacyjnych w budynkach oraz dostępne w zakładce Kontakt: https://tbs.katowice.pl/kontakty/zasoby-ktbs/dzial-zarzadzania-nieruchomosciami-najemcy-ktbs/
Portiernia przy ul. Saint Etienne 1 będzie nieczynna